2010. augusztus 26., csütörtök

28. rész

Sziasztok!
Remélem nem fogtok nagyon utálni és biztos vagyok benne, hogy nem mindenki fog egyet érteni Lili döntésével. Kíváncsi vagyok ti mit gondoltok róla! Örülnék kicsit több komminak. :$
Puszi 





Oda sétáltam, de mire oda értem már felállva várt rám és kicsit zavarban volt.
- Szia- köszönt és kihúzta nekem a széket.
- Szia, köszönöm.
- Én köszönöm, hogy eljöttél és adsz nekem arra esélyt, hogy élőben is bocsánatot kérhessek.
- Annyi emberség még van bennem - az étlapot böngésztem. Nem akartam semmit sem enni inkább rendeltem egy narancslevet.
- Hallgatlak- közöltem vele egy kicsit ridegen.
- Sajnálom, amit tettem, de egyszerűen nem tudom mi ütött belém. Sose csináltam ilyet, és ezt már nem is tudom jóvátenni. Nem tudom, hogy min mentél akkor keresztül és valószínűleg nem is tudom meg. Bocsánat, amiért erőszakos voltam veled és megütöttelek- hajtotta le a fejét.
- Rendben- a szemeibe néztem és láttam, hogy tényleg megbánta olyan szomorúan és bánatosan nézett rám.
- Még egyszer köszönöm, hogy eljöttél- suttogta.
- Mint mondtam megérdemelsz annyit, hogy legalább meghallgassalak.
- Ezt meg is tetted! Ha gondolod, mehetsz is- a poharát bámulta.
- Nem megyek- felkapta a fejét.
- Nem tartalak fel, biztos van jobb dolgod is.
- Ma estére nincs programom- vontam meg a vállam.
- Akkor talán vacsoráznál velem?
- Igen- vágtam rá. Magam se tudom miért maradtam.
- Köszönöm- végre mosolygott.
Megrendeltük a vacsorát közben beszélgettünk, de csakis olyan dolgokról, amik nem személyesek. Megszólalt az egyik kedvenc zeném és dobolni kezdtem az asztalon.
http://www.youtube.com/watch?v=tKLV2RgKrio&feature=related
- Ennyire unod a társaságom?- sóhajtott.
- Nem, csak a kedvenc zeném szól- mosolyogtam rá.
- Jah értem. Ezt én is szeretem.
Pár perc múlva megjelent 3 ismerős arc. Az egyik távolabbi asztalnál ült két srác. Mindkettő napszemüvegben és látványosan az étlapot böngészték. A harmadik ismerős a terem másik végében húzódott meg, bár ő annyira nem takargatta magát, de feltűnően sokat nézett felénk. Felkacagtam.
- Mi történt?
- Nézőink vannak- suttogtam.
- Ezt most nem értem- húzta össze a szemöldökét.
- Nézd- mutattam a fiukra.
- Látom. Akkor jobb, ha megyek, nem akarok velük vitatkozni- állt fel.
- Maradj- fogtam meg a kezét.
- Mégis miért?
- Megbocsájtok

8 megjegyzés:

  1. Szia Nikiim! :D

    Nekem nagyon tetszett ez a rész! Örülök, hogy Lili megbocsátott, mert szerintem Mark tényleg megbánta amit csinált. :)
    A három srác meg KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSZ!!! :D :D :D

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Nikíí! :)

    Húú hát én még mindig nem bízom Markban..úgyh, legyen óvatos Lili!!!Remélem nem lesz baj! :D
    A három srác xD :D én örülnék ha elvernék Markot mert én szívből utálom...:D ( a töribe is meg az életben is)
    Na kíváncsi leszek mi lesz itt!
    Millió Puszi és várom a folytit! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Sajnos ay előbbi részre nem tudtam idejében hozzászólni.
    Ez a rész olyan jó lett:D Csaknem Lili féltékennyé akarja tenni Lewist?:P nagyon fúrja az oldalam, hogy mi lesz ebből:)

    VálaszTörlés
  4. óóóhellóó :D
    tudom, hogy rég írtam, bocsika, csak el vagyok havazva a nyári olvasónaplókkal *fúúúj* akkor most együtt írok az uccsó pár részhez.
    Lewispapa egy seggfej, ennyivel kimerítettük ezt a témát, remélem a következő részekben lelövöd, vagy felakasztod, vagy valami... na jó ne, de... na.
    amúgy szerintem is rendes Marktól, hogy bocsánatot kért, meg tényleg megbánta, meg minden, de én is szívből utálom (főleg miután neki mindig minden összejön a futamokon, nagyrészt Sebi kárára, de ez most más téma, de akkoris, annyira idegesítőőő!) okés, hogy Lili megbocsátott, de ez a kézfogdosás... itt akkor sorompólent, netovább, remélem.
    továbbra is imádom a sztorit, hozz hamar folytatás! <3 puszimindenkineek.

    VálaszTörlés
  5. Szia Noncsim!
    Örülök, hogy tetszett. Lili is úgy gondolja, hogy megbánta Mark.
    A három testőr :D
    Köszönöm.
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia Tius!
    Megértem, hogy nem bízol Markban, de Lili mégis megbízik.
    A veréssel én is egyetértek nem ártana ha valaki elkapná :P XD
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia Layla!
    Lehet az a célja Lilinek, de az is lehet hogy csak túl naiv és megbocsát.
    Hozom hamarosan a folytatást :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Mona!
    Semmi baj, örülök, hogy most írtál.
    Anthonyt senki se kedveli :P DE hát nem is adott rá okot hogy kedveljék.
    Én is utálom Markot, azért is kapott itt negatív szerepet :)
    Puszi

    VálaszTörlés