2011. május 6., péntek

Szédító szerelem 1. rész

Sziasztok! 
Amint látjátok felkerült az új kinézet és ezzel együtt meghoztam az új történet első részét is. Idővel még fognak felkerülni képek a szereplőkről, de nem szeretnék egyenlőre több embert leleplezni. A második részt akkor hozom, ha meg lesz az 5 komment! Jó olvasást! 

Már csak pár perc választ el minket az újévtől. Az emberek nagy része levonult a tengerpartra, hogy ott várja a 2011-es évet. Én viszont fent maradtam az erkélyen, hiszen itt is remekül lehet látni mindent. A kezemben lévő pezsgőspoháron néhányszor végig húztam az ujjam, de véletlenül sem ittam bele. Nagyon szeretek bulizni, de mondhatni ez családi hagyomány. Igaz még a nevemet se tudjátok, akkor itt az idő, hogy bemutatkozzam. Lahja Räikönnen vagyok. A híres Kimi Räikönnen rokona, konkrétan az unokahúga. Ezért úgy gondolom, hogy arról nem kell, meséljek mennyire társasági lény vagyok. Most mégis egyedül ácsorgok itt. Szükségem van egy kis magányra, noha sohasem szerettem egyedül lenni. A legjobb barátaim lent táncolnak, énekelnek, amiken jót szórakozom, de most nem érzem azt, hogy ott kellene lennem. Pár napja találkoztam egy asszonnyal, aki megállított, hogy kérjen egy kis segítséget. Fura kinézete volt, de nem szoktam külső alapján ítélni. Mikor elkísértem a keresett helyre megállított, hogy valami fontosat kell mondjon. Megszorította a kezem, és mélyen a szemembe nézet:”Vigyázzon, hogy kivel köt barátságot. Valaki nagyon át fogja verni. Kérem, legyen óvatos. „Nem vagyok babonás, és nem hiszek a boszorkányságban sem, de ez egy kicsit elgondolkodtatott. Már egyszer átéltem egy hasonlót, és nagyon nehezen tudtam csak összeszedni magam Az elmúlt napokban is, ezen gondolkodtam. Minden barátomat gondosan megfigyeltem, de nem vettem észre semmit sem. Pontosan a mai napig. A legjobb barátnőm, Kelly átvert. Olyat tett, amit sohasem fogok neki megbocsátani. Sokan talán arra gondolnak, hogy biztosan a barátommal feküdt le. Nem, erről szó sincs. Csupán annyit tett, hogy kirúgatott a munkahelyemről. Álmaim munkahelyéről. Kiskorom óta lakberendező szerettem volna lenni. Rengeteget tanultam, gyakoroltam és szenvedtem azért, hogy az ország legnevesebb cégéhez jussak Tavaly nyáron meghirdettek egy felvételt, amire úgy lehetett jelentkezni, hogy kaptunk egy hatalmas hangárt, amit egy adott stílus szerint kellett berendezni. Éjt nappallá téve dolgoztam, és végül elértem a célom, felvettek. Iszonyat boldog voltam, elértem azt, amiért ennyit szenvedtem. Ezt Kelly is tudta, és eleinte még támogatott is, de miután sokkalta, kevesebb időm maradt a barátokra, kezdett megváltozni. Ezt először annak tudtam be, hogy összeköltözött a barátjával, és túl sokat veszekednek. Azt hittem, hogy ő is örül annak, hogy végre boldognak lát. Amikor szakítottam Jesse-vel, akkor is ott volt mellettem, és jelét sem mutatta annak, amire készült. A december nálunk is a pangásról szól, habár sok ember érkezik Barcelonába, hogy itt töltse az ünnepeket, akkor is, a bérelt házak berendezése közel se nyújt akkora  élvezetett és munkát, mint egy vadonatúj épület berendezése. A hónap felénél tartottunk egy évbúcsúztató bulit, ami számomra nem épp úgy sült el, ahogy szerettem volna. A főnököm, Lucas behívott az irodájába.
- Ülj csak le nyugodtan – kínált hellyel.
- Inkább állnék – mosolyogtam vissza rá.
- Rendben, ahogy szeretnéd. Lahja, ugye tudod, hogy te vagy az egyik legjobb ember a cégnél?– Bólogattam – Viszont a napokban kaptam egy levelet pár képpel. Nem engedhetem, hogy ezek napvilágot lássanak, és azt se, hogy miattad, kerüljön veszélybe a cég hírneve. Sajnálom, de muszáj lesz, hogy elhagyd a céget.  – Elébem tolt egy papírkupacot, amiről már csak az én aláírásom hiányzott. Remegő kézzel írtam alá a papírt, és pár könnycseppet letöröltem az arcomról.
- Köszönöm, hogy itt dolgozhattam, ez volt életem legszebb időszaka – próbáltam visszatartani a sírást – a cuccaimért, majd holnap délelőtt bejövök. Most ha nem haragszol, akkor mennék – elindultam az ajtó felé, majd elhagytam a hatalmas épületet. Alig vártam, hogy haza érjek, és végre kisírhassam magam. Egy kiadós sírás után megpróbáltam rájönni, hogy honnan kerültek elő azok a képek. A múltam ezen részére nem vagyok büszke. Még a gimnázium alatt készült rólam pár pikánsabb kép, ami nem jelent meg egyetlenegy újságban sem. Csupán egy, akkor még kezdő fotósnak álltam modellt. Mára ez a srác nagy hírnévnek örvend. Viszont sehogy se tudtam rájönni, hogy miért most mutatta meg ezeket a képeket. Kellyt felhívtam, de nem igazán érdekelte, még ezt sem vettem akkor észre. Ahogy, teltek a napok úgy lett egyre feszültebb kettőnk között a hangulat, míg végül kinyögte, hogy ő hozta el a képeket, és adta át a főnökömnek Abból az okból, hogy túlságosan sokat töltök már a munkámmal, és kezdek nemzetközileg is elismert lenni. Egy világ dőlt össze bennem. Én eddig úgy tudtam, hogy egy igaz barátnő annak örül, ha a másiknak sikerül elérni azt, amiért annyit küzdött. De ezek szerint ezzel nem volt tisztábban az állítólagos, legjobb barátnőm. Rettenetesen haragudtam rá. Igaza lett az öreg hölgynek.
Úgy döntöttem, hogy új életet kezdek, és ehhez új helyszín is párosul. Svájcba költözök. Ugyan még házam nincs, de lesz hol laknom, hiszen Kimi megengedte, hogy addig náluk lakjak. Holnap után már indulok is. A cuccaim nagy részét már összepakoltam, így minden útra készen vár. Amíg elmeséltem az eddigi életem el is telt az a pár perc 2010-ből.
- Boldog újévet mindenkinek! Remélem sikeresebb lesz, mint az előző.

10 megjegyzés:

  1. Niki!
    Remek kezdet egy történetnek, még ha szomorú is :(
    Várom a folytatást, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle :)
    Egyenlőre kecsegtető a "dolog" :)

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    nagyon jól indul a történet kíváncsian várom, hogy hogyan fogod folytatni, az biztos hogy olvasni fogom és ahogy időm meg a suli engedi írni is fogok pár sort:)
    Sok sikert tovább:)
    Novum

    VálaszTörlés
  3. Várom a folytatást!
    ma27

    VálaszTörlés
  4. Hmm ez a csajszi elég sok mindenen ment át örömön, bánaton, csalódáson, sikereken...szóval a történeted alapján már sok mindenen ment keresztül és sztem még csak most jön neki a java ;) Na én direkt nem így kezdtem hogy "jól indul" "kíváncsian várom a kövi részt"...stb :DD xD inkább belevágtam a közepébe és elemeztem egy kicsit :D xD Na és még csak annyit mondok hogy hozd gyorsan a kövi rész, mert egy fantasztikus történet lesz kibontakozóban :)))
    Puszií
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    most találtam rá nem rég az oldaladra, visszaolvastam az előző történeteidet és nagyon jónak találom. EZ is jól indul, várom a folytatást...
    puszi
    Ronie

    VálaszTörlés
  6. A lánnyal már az elején rengeteg dolog történt akkor mi lesz itt a későbbiekben :)
    Várom mert jó történet lesz érzem, külön öröm Kimi számomra :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Hmm..ez érdekes..furcsa kezdet de nagyon jó..
    És hogy mi lesz 2011-ben..azt majd te elárulod nekünk..:P
    Maga a csajszi is fura de majd csak megismerjük..

    Jó kis kezdet..^^
    Hozz folytatást..kérlek..:P

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  8. Hoppácska!
    Teljesen véletlenül erre "kóborolok" és máris kinn az új töri! Nagyon örülök neki, h máris hoztál nekünk újat...
    Svájc....hmmmm...Kimi bácsiékhoz én is odaköltöznék...*.*mivel van neki egy szexi haverja...*.*mehetek én is?*.*
    Folytit hamar.
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  9. Szia Nikiim!

    Nagyon szép lett az új design! Várom a további képeket is! :)
    Tényleg érdekesen kezdődik a történet, kíváncsi vagyok, hogy Lahja hogyan fogja tudni újjáépíteni az életét Svájcban, az illusztris rokonságnál. Van egy olyan sejtésem, hogy a Kellys kapcsolat sincs még lezárva, szerintem a csajszi még fel fog bukkanni. És HA ők valóban legjobb barátnők voltak, akkor azt kell mondjam, hogy két emberen múlik egy kapcsolat - legyen az baráti vagy szerelmi - tönkretétele. Elítélem, amit Kelly csinált, gusztustalan volt és nagyon önző. Azonban azt is el tudom képzelni, hogy az állás elnyerése feletti örömében Lahja hajlamos volt elhanyagolni a családját és a barátait.. Majd meglátjuk.

    Szóval hozd gyorsan a következő részt, már nagyon várom! Ez a rész SZUPER lett, Kimiért külön pluszpont jár! :) ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Nahát, megérte kivárni a májust, mert elég ígéretes kezdőfejezet volt ez. Kimi miatt már most imádlak, de van egy olyan sejtésem, hogy a továbbiakban nem leszek valami boldog. :(
    Legalábbis a fejlécen szereplő Vettel képek erről árulkodnak:(
    Na, de ne a főszereplő által ítéljünk meg egy történetet, én azt mondom!:D Meg hát hátha a kedvemben jársz majd egy-két olyan szereplővel, akit tényleg szeretek is ;)
    puszi(L)

    VálaszTörlés