2011. június 13., hétfő

7. rész

Sziasztok! 
Köszönöm az előző részhez a kommenteket. Meghoztam a következő részt és most 10 komment lesz a határ. Mindenkinek jó nyári szünetet! 
Puszii 

Miután végig hallgattam Kimi atyáskodó intéseit, miszerint ne flörtöljek a pilótatársaival, hisz nagy részüknek családja van és stb. Amíg vissza nem értünk a szállodába körülbelül ezerszer, elmondta ezeket a szabályokat, amiket be kell tartanom. Én pedig bőszen bólogattam, noha nem igazán figyeltem rá.
- Remélem most már mindent értesz – kinyitotta a szobánk ajtaját.
- Igen és jó kislány leszek, ígérem – leültem az ágyamra, majd el is dőltem.
- Fáradt vagy?
- Kicsit, nem igazán vagyok hozzászokva az utazáshoz és a hideghez sem, illetve sok-sok új dolgot megtapasztaltam ma és ez teljes mértékben kimerített.
- Értem – mosolygott – hozatok fel vacsit, de nekem még utána el kell mennem egy rövid időre, ha nem gond.
- Menjél csak, de azt ne kérd tőlem, hogy várjalak meg, mert mindjárt elalszok – feltornáztam magam ülő helyzetbe, és pizsamám után kutakodtam.
- Azt látom – nevetett rajtam és hozzám dobott egy párnát.
- Ezt még visszakapod csak nem most – fenyegettem meg a fürdőszoba ajtóban állva.
Annyira jól esett a forró víz, ami az egész testem kényeztette. Igazából akár az egész éjszakát is eltöltöttem volna itt, de azért állva aludni még se a legjobb. Bő húsz perc múlva rászántam magam és elhagytam a zuhanyt. A hajamat egy törölköző segítségével a fejem tetejére tekertem, de még így is vízcseppek jelentek meg a homlokom.
Az asztalon már finomabbnál finomabb ételek sorakoztak és kis papír társaságában. Kimi hagyta itt nekem, mert már nem tudott tovább várni rám. Bemásztam az ágyba a vacsorámmal együtt, és tv-t kezdtem kapcsolgatni. Az egyik filmcsatornán az egyik kedvenc filmemet adták igaz svédül, de sikerült rá felíratott varázsolnom, így máris élvezhetőbb volt. A fáradtság egyre nagyobb erőt vett rajtam, míg végül elaludtam. Egész éjszaka egy telefon csörgését hallgattam, de nem tudtam eldönteni, hogy ez most csak az álmomban létezik vagy a valóságban is, így inkább megpróbáltam kizárni a fejemből. Reggel arra ébredtem, hogy a hatalmas szobát fény tölti meg. Álmosan ültem fel és próbáltam megbarátkozni a fénnyel.
- Jó reggelt! – hallottam a távolból Kimi hangját.
- Neked is. – nyöszörögtem.
- Ki jössz velem a pályára?
- Azt hiszem igen, bár most jelenleg azt se tudom, hogy hol vagyok –néztem körül.
- Svédország, rémlik?
- Aha, egyébként egész éjszaka csörgött a telefonod, vagy csak álmodtam?- végre sikerült felállnom és oda sétáltam hozzá, miután adtam neki egy puszit elindultam a fürdőszobába.
- Ööö tényleg? – zavartan kezdett el kapkodni.
Sajnos a készülődésem miatt már nem volt idő arra, hogy reggelizünk ezért már csak a pályán tudtunk magunkhoz venni néhány falatot. Kimit egész nap nem láttam és a szerelők is elég elfoglaltak voltak, így még Patrick is csak fél-fél percekre tudott oda jönni hozzám így elmondhatom, hogy egész nap unatkoztam. De szerencsére a következő napok már nagyon jó hangulatban teltek. Patrick nagyon aranyos és kedves, végig mellettem volt. Az utolsó nap, utolsó szakaszát követtük figyelemmel kivetítőn, amikor Kimi egy pillanatra megcsúszott, én pedig a jó szokásomhoz híven lesújtottam legközelebb lévő dologra, ami most nem más volt, mint Patrick combja.
- Aúúú- jajdul fel.
- Bocsi, nem akartam – fordultam felé.
- Semmi baj, csak legközelebb szólj, hogy üljek távolabb tőled – még mindig a sérült lábát simogatta.
Még mielőtt bárki mást bántani tudtam volna, ráültem a kezeimre, de szerencsére egyetlen egyszer sem kellett használnom őket, mert Kimi a kis hiba ellenére is a 8. helyen ért be és ezzel összetettben is megmaradt a 8. A csapatnál nagy öröm volt, hisz azért ez egyáltalán nem rossz teljesítmény egy most debütáló csapattól.
- Lahja közveszélyes – ezzel fogadta Patrick Kimit.
- Miért mit csinált?
- Megütött – nyújtotta rám a nyelvét.
- Jah, hogy csak az. Szokj hozzá – vállon veregette, majd ott hagyta és odajött hozzám és szorosan magához ölelt.
Az este további részében kitalálták a srácok, hogy menjünk ki hógolyózni. Én először kicsit visszakoztam, mert nem igazán vagyok oda a hóért. De miután Kimi és Patrick is megígérte, hogy vigyáznak rám, belementem. Egész jó védők voltak a fiúk, mert szinte az összes hólabdácskát kivédték. Boldogan tapsikoltam, amikor egyszer csak eltűnt alólam a talaj és a földön találtam magam, majd a következő pillanatban már két srác volt rajtam. Hiába kapálóztam már nem értem vele sokat, mindenemet hóborította.
- Reméljük most már sikerült elvennünk a szüzességed - mosolygott rám a két srác immáron állva.
- Teljes mértékben. - kacagtam fel a hóban fekve.
- Akkor örülünk, és mi most már megyünk is – intettek majd távoztak.
- Úgy látom sikerült megbabonáznod a két srácot –húzott fel a földről Kimi.
- Lehetséges, de ezért még kapni fog Mikko, mert biztos vagyok benne, hogy ő találta ki, Jari-Matti csak segített neki elkövetni ezt a bűntettet.
Ezek után már nem foglalkoztam a hóval beszálltam a fiúkhoz és hajnalig játszottunk kint.

10 megjegyzés:

  1. Szia Nikiim! :D

    Áhh, ez a rész végre Jenni-mentes övezet volt, meg is látszott a két főhős viselkedésén! :D Annyira átjött, hogy jól érezték magukat a bőrükben, hogy teljesen magam elé tudtam képzelni mindent. :D Örülök, hogy Rikácska - alias Jenni - nem tartott velük, úgyis csak elrontotta volna a hangulatot. :D -.-
    Patrick és Lahja! :D Drukkolok nekik, remélem a csajszi inkább őt választja, mint Sebet! :D ♥ A két lökött a végén a hógolyózásnál.. :D Mikko és Jari-Matti :D Ők is a kedvencek kategóriába tartoznak! :D
    Kims pedig még mindig nagyon figyelmes, kedves, aranyos, imádnivaló pasi. :D ♥ De mik voltak azok a rejtélyes telefonhívások? :O :D

    SZUPER rész lett! :D ♥ ♥ ♥ Remélem mielőbb jön a következő rész!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Jee:D Jenni- és Vettel-mentes rész:)
    Eddigi legjobb rész, most tényleg meglátszott, hogy felszabadultak voltak és jól érezték magukat.
    Patrick:) Tudod, mit remélek, már az előzőnél leírtam ;) és látod, most már van más is, aki inkább mellette tette le a voksát ;) Hátha tudunk hatni rád:D
    azért azokra a telefonhívásokra én is kíváncsi vagyok:D gondolom, hogy nem csak álom volt, és lesz még valami jelentősége a későbbiekben
    Kimit meg továbbra is imádom(L)
    puszii

    VálaszTörlés
  3. Én remélem Vettelt fogja válsztani:)Kimi ő csak Kimi 4ever...XD Szupi rész! Váro a folytit!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    nagyon jó rész lett. Jenni nélkül érezhetően felszabadultabb a hangulat. Lahja és Kimi kapcsolata nagyon összetartó és jó látni hogy ennyire is szerethetik egymást. A Patrickes incidensen meg nagyon jót mosolyogtam, én is kb ilyen vagyok csak én inkább magamnak szoktam fájdalmat okozni, mert nem más combja hanem egy kőkemény faasztalra csapok...:)
    Jó rész siess a következővel...
    Novum

    VálaszTörlés
  5. Szia Nikíím! :D

    nahát... szóval, HOL VAAN MÁR SEB?? xD Hiányolom! :D Én egyáltalán nem drukkolok Patricknek... Sebet akarom :P
    Kimi és Lahja kapcsolata nagyon jó, remélem nem fog megromlani a történet későbbi részébe! :D
    Én észre se vettem,hogy Jenni nem volt benne, talán azért mert én az egész töriből kihagynám xD Nagyon nem hiányzott :D
    Mi volt ez a telefon dolog? Remélem kapunk rá választ!
    Várom a kövi részt!
    Puszií,
    Tius
    ui: Neked is nagyon szép és eseménydús nyarat! :D

    VálaszTörlés
  6. szia
    nkm is teccet ez a rész de most komolyan hol a fenében van már seb????(egyetértek Füligszájjal)
    :ÉÉ Jenni nem volt benne hát én akk happy voltam kül nyuugodtan küldheti Lahja sürgősségire Patrickot én nem bánnám...
    Kimi meg a telefon arra én is kíváncsi lennék ha attól zavarba jön
    Nah 50 szó mint 1 Hozd a folytatást !

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Szuper rész, bár én is Vettelt várom végre a sztoriba :) Remélem nemsoká előkerül :D
    Várom a folytatásT! :)


    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    nagyon jó lett ez a rész én is hiányolom már vettelt szóval gyorsan hozd a kövi fejit vele együtt :P
    Várom a folytatást és lécci ne legyen komihatár *kiskutyaszemek*

    VálaszTörlés
  9. Szia Nikíí,
    nagyon jó rész volt, különösen a hógolyócsatás rész tetszett a legjobban, meg talán az izgalom levezető Lahja csapás Patrick lábára...Alig várom a folytatást kíváncsi vagyok, hogy keveredik a képbe Sebastian is...:)
    Ronie

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész főleg az amikor Lahja rácsapott Patrick lábára remélem legközelebb majd kicsit feljebb találja el :P
    Kíváncsivá tettél hogy hogy keveredik a storyba Seb de te majd kihozol ebből valamit...
    Mi hamarabb hozd a folytatást!

    Heni

    VálaszTörlés