2011. október 7., péntek

Közlemény

Sziasztok!

Tudom, hogy jó régen volt már rész, de egyszerűen nincs ihletem, sem időm írni. Megpróbálom magam összeszedni és még talán ezen a héten egy részt megírni. Addig is, hogy ne maradjatok olvasni való nélkül felrakom az egyik novellámat, de csak, akkor ha érdekel valakit. Teszek ki mindjárt részletet belőle, majd pár percen belül kikerül egy szavazás, hogy feltegyem-e vagy sem.

Akkor itt a részlet belőle.


- Bruno, Bruno – kiabáltam – hol vagy? Ne csináld ezt kérlek gyere ide! – körbe-körbe forogtam, de sehol sem láttam. – Bruno, Bruno – sírástól elfojtott hangon skandáltam tovább a nevét.
- Igen itt vagyok, ki szólt? – egy férfihang szólalt meg mögöttem, amitől egy kicsit összerezzentem és megfordultam.
- Elnézést csak a kutyámat keresem – lehajtottam a fejem, hogy ne lássa az arcomat.

1 megjegyzés: