2011. december 20., kedd

27. rész

Sziasztok! 
Meghoztam az új részt, azt nem ígérem, hogy karácsony előtt hozok még egyet, de a két ünnep között megpróbálok írni egy keveset. :) Köszönöm a kommenteket, és örülnék, hogyha most is írnátok pár sort. 
Puszi,
Nikíí

 
Egyedül ébredtem. Lassan lecsúsztam az ágy szélére és körül néztem a szobában. Az asztalon egy papírlap hevert. Óvatosan felemeltem, de annyira remegett a kezem, hogy nem tudtam elolvasni ezért inkább visszahelyeztem a helyére.
Jó reggelt!
El kellett mennem, találkozom van az ügyvédemmel, de ha hazajöttem mindent elmesélsz!
Kimi
Hosszú percekig mozdulatlanul ültem és próbáltam normálisan venni a levegőt. Kicsit összeszedtem magam és a fürdőszobába mentem. Bele néztem a tükörbe, az arcom fal fehér volt, a szemeim alatt karikák rajzolódtak ki. Megráztam a fejem és bemásztam a zuhany alá. A forró vizet folyattam magamra, de mégis fáztam és  a hideg rázott. Tudtam, hogy ez mind az éjjel történtek miatt van így. Megpróbáltam valami szépre gondolni, de nem ment aztán feladtam és hangos zokogásba kezdtem. A könnyeim egy idő után elapadtak és én is kiszálltam a víz alól. Felöltöztem és a hajamat is összefogtam. Lementem a konyhába, hogy készítsek magamnak egy bögre forró teát. Miközben azt szürcsölgettem a kertet bámultam. Ajax épp egy madarat akart elkapni, de hoppon maradt, az aprócska testű állat gyorsabb volt nála és egy másodperc alatt a levegőben járt.
- Igazán szólhattál volna, hogy hol vagy – unokatestvérem hangja térített vissza a valóságba.
- Bocsi, kicsit elbambultam – a bögrén fel-le húzogattam az ujjam.
- Vettem észre, már vagy 5 perce kiabálok neked – odasétált mellém és megpuszilta a homlokom. – Jól vagy?- leült velem szembe és az arcomat fürkészte.
- Szerinted? – nevettem fel kínomban.
- Nem, de fogalmam sincs, hogy mi történt – ingatta meg a fejét – elmondod?
- Álmomban visszatért Emily és megpróbált megölni – megpróbáltam visszatartani a könnyeimet – és nem ez a legrosszabb, hanem az, hogy mindez olyan élethű volt, hogy szinte éreztem a fájdalmat, amit az ütései okoztak. – lehajtottam a fejem.
- De hogy jutott most eszedbe?
- Tegnap elmeséltem a múltam Patricknek és úgy tűnik még mindig nem tudtam lezárni.
- Nem akarlak megbántani, de nem kellene elmenned egy orvoshoz, aki segítene?
- De – jelentettem ki magabiztosan – én is gondolkodtam rajta, hogy ideje újra felkeresnem egyet, mert nem akarok olyan mélyre süllyedni, mint akkor.
- Helyes! – megsimogatta az arcom én pedig megfogtam a kezét.
- Ez aztán a rokoni szeretett – toppant be Jenni.
- Csak most az egyszer hagyj békén, kérlek – tekintettem rá.
- Jó – vonta meg a vállát
- Mit keresel még itt? – kérdezte Kimi közönyösen
- Csak a cuccaimért jöttem nyugodj meg nem akarok az utadban lenni – válaszolt hasonló stílusban, mint a férje.
Köszönés nélkül ott hagyott minket, fél óra alatt a cuccai nagy részét kipakolta és egy idegen férfi társaságában távozott.
- Mire jutottatok az ügyvédeddel?- a nappaliban ültünk és mindketten dolgozgattunk.
- Ha minden jól megy 1-2 hónapon belül hivatalosan is elvállnak az  utjaink. Jenni is minél hamarabb szabad akar lenni, így minden a lehető leggyorsabban zajlik majd le.
- Ennek örülök – mosolyodtam el – Noncsinak elmondtad már?
- Igen – sóhajtott fel.
- Nem örült neki – nem kérdeztem inkább kijelentettem, hiszen egyetlen egy nő sem örülne annak, amikor élete nagy szerelme közli vele, hogy még csak most fog elválni.
- Nem, de szerencsére sikerült megbeszélnünk vagyis úgy érzem – egy halvány mosoly jelent meg az arcán – pénteken utánunk repül Olaszországba.
- De jó, ennek örülök.
Az elkövetkezendő napokban is nehezen aludtam el, de már nem kínozott annyi rém álom. Felhívtam egy pszichológust, akivel megbeszéltem egy találkozót. Szerda kora reggel a repülőtér felé vettük az irányt. Fáradtam lépkedtem Kimi mellett, amikor valaki elkapott hátulról és a magasba emelt, azonnal felsikítottam és zokogni kezdtem. Pár pillanat múlva földet értem, de a kezek még mindig a derekamon voltak és szép lassan kirajzolódott előttem egy alak.
- Bocsi, nem akartalak ennyire megijeszteni – Seb aggódó tekintetével találtam szemben magam.
- Sajnálom – böktem ki.
- Mit? – közelebb lépett és magához ölelt.
- Mindent – zokogtam.
- Nem értelek, jól vagy?
- Rossz időszakon megy keresztül – szólalt meg mögöttem Kims.
- Mi történt? – suttogta.
- Majd ő elmondja, hogy ha elakarja – zárta le a témát Kimi – egyébként te hova utazol?
- Törökországba, a hétvégén futam. Már ezt sem tudod, hogy mikor vannak a versenyek?- szólalt meg a szőke német tetetett felháborodással a hangjában, közben pedig a hátamat simogatta.
- Jól van na,  tudom, hogy tökéletes vagyok, de azért néha én is tévedhetek – erre felnevettem .és egy kicsit eltávolodtam Sebtől.
- Olyan hülye vagy – mosolyogtam a finnre és megtöröltem a szemeimet.
- Köszönöm a bókot – hajolt meg előttem, erre még nagyobb kacagást tört fel belőlem.
- Ne haragudj – fordultam Sebastian felé.
- Semmi baj, nekem kellene bocsánatot kérnem.
- Nem kell, nem tudhattad, hogy hogyan reagálok – mosolyodtam el.
- Lahja gyere, mert elkésünk.
- Már megyek is – adtam két puszit Sebnek – nyerd meg a futamot – súgtam a fülébe.
- Rendben – én is kaptam két puszit, majd köszönt Kimsnek is és elindultunk.
Amikor odaértünk a csapat egy része már ott volt. Patrick egy újságot olvasott, így nem láthatta, amikor leültem mellé.
- Szia – a combjára tettem a kezem.
- Szia – köszönt közömbös hangnemben.
- Mi a baj? – kivettem a kezéből az újságot.
- Semmi, csak láttam milyen jót enyelegtél az előbb a barátoddal – megfogta a csomagját és ott hagyott.
A repülőn se mellém ült, hanem az egyik szerelő társa mellé. Azt hittem ezt a múltkor már megbeszéltük, de úgy tűnik hiába. Lehunytam a szemeimet és megpróbáltam kiverni a fejemből az előbbi jelenetet és nyugodt maradni. Hirtelen újra magamon éreztem Seb karjait és a parfümje illatát, ami olyan bódító volt…

3 megjegyzés:

  1. Na Patric most intézted el, hogy Lahja Sebhez menekül...(ha van egy csöpp eszecskéje és azzal el van eresztve :D ) Jenni ma egész "kezelhető" volt :) Kiváncsian várom a folytatást! :)
    Puszi: Timcsy :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is. Már nagyon várom a folytatást. Remélem sok időd lesz írni és sok új részt teszel fel. Csak így tovább!! Puszi

    VálaszTörlés
  3. szia :)
    írtam az előzőhöz is :)
    na szóval... vettelt még mindig utálom, nézze meg az ember, most is csak a bajt keveri... ajánlom, hogy Patrick meg Lahja kibéküljenek, mert ha nem... :P :D
    és remélem a pszichológus segít majd a csajszinak elfelejteni a történteket :)
    puszii

    VálaszTörlés