2010. december 27., hétfő

7. rész


Épp egy hónap telt el. Most egyedül vagyok itthon, mert elkezdődött a 2010-es év a Forma1-ben. Én pedig hosszú idő után most csak a tévéből és internetről követem az eseményeket. Az időmérőn szokás szerint Red Bull fölény volt, Seb szerezte meg az első rajtkockát. A második és harmadik hely a Ferrariké lett, Felipe és Fernando sorrendben.
-Ah, leteszem, mert pár perc és kezdődik.
-Én is megyek, mert én is nézem. Hajrá Seb!-nevetett Kimi a telefonba, majd gyorsan elköszöntünk egymástól és leraktuk a telefont. Így utólag nem értem, hogy miért nem jött át, hogy együtt nézzük meg?! Mindegy.
Miután végig izgultam az 57 körös versenyt:
-Úgy látszik, már túltette magát rajtam..-állapítottam meg. Fernando lett az első, ami azt bizonyítja, hogy nem nagyon érdekli, hogy egyáltalán élek-e még. Hogy hiányzik-e? Nem. Miután eljöttem az esküvőnkről kicsit bántam a tettem és sajnáltam a spanyolt, de aztán Sebastian felvilágosított, hogy ez volt a legjobb cselekedet, mert az, hogy Fernando megcsalt – ki tudja hányszor – megbocsáthatatlan, és nem mellesleg a viselkedése sem a legjobb. Viszont a Forma1 nagyon hiányzik. Hiányzik az, hogy ott legyek, mert azaz élmény semmihez sem hasonlítható. Pluszba még az ott lévő emberek is nagyon hiányoznak, mert sokakkal jóba voltam/vagyok.. Mivel a futam után a tv-ben semmi értelmes nem volt, így jobbnak láttam, ha kikapcsolom és inkább a neten keresgélek valami F1-es dolgot.-Miért nincs valami élő közvetítés futam után? Chh..
Elég volt a futam után pár perc és rájöttem, hogy valahogy muszáj lesz Sebivel utazgatnom. De ha nem akarok lebukni, akkor ki kell találnom valamit..

-Nem tudsz valamit Riyáról?-kérdezte Jaime Sebastiant, miközben a riporterek felé sétáltak. A kérdés hallatán a német rögtön visszaküldte a szívószálban folyó Red Bullt az üvegbe, majd el kezdett köhögni.
-Riyáról?-kérdezett vissza a köhögő görcse után.
-Tudsz valamit róla?-jött az újabb kérdés.
-Nem.-vágta rá magabiztosan.-De mi történt?
-Állítólag még az esküvő előtt eltűnt vagy hát elszökött..
-És nem tud senki, semmit róla?
-Senki semmit.
-Ez fura. A szülei hogy viselik?
-Elég rosszul, az anyukája kikészült az apukája meg próbálja tartani a lelket az anyukájában..
-Keresték valahol?
-Persze, rengeteg helyen: családtagoknál, barátoknál, régi osztálytársaknál stb. De sehol sem találták meg.-sóhajtott Jaime.-Aztán két hét után a szülei a rendőrségnek is jelentették, hogy eltűnt, ők még most is keresik.
-Jézusom.-nézte Seb a lábait sétálás közben.-Remélem megtalálják..
-Én is, bár így egy hónap után, fogalmam sincs, hogy hol lehet..
-Nyugi, biztos, hogy előkerül és tuti, hogy minden rendbe van vele.-veregette meg a spanyol pilóta hátát.

Nem tudtam, mit csináljak otthon, ezért elvittem Seb drága kutyusát sétálni, úgy is 4-5körül szoktuk elvinni. Egy óra múlva már vissza is értünk. Összedobtam egy szendvicset, aztán letusoltam, végül leültem a nappaliba és dvd-ztem. A film után lefeküdtem aludni, bár még nem volt olyan késő, de fáradt voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése