2011. március 14., hétfő

11. rész


-És.. és, hogy érzed jó az autó?-pillantottam volt vőlegényemre, aztán Sebre.
-Ö, igen, eddig jó minden.-mondta és kicsit jobbra tért, amikor látta, hogy Fernando éppen szembe jön velünk. Úgy látszik, nagyon beszél a spanyol, remélem előre is figyel.

-Jajj, bocsánat.-jött nekem Fernando.
-Semmi baj.-mondtam kicsit eltorzított hangon, hogy véletlen se ismerjen fel.-Úristen..-sóhajtottam.-Meleg helyzet volt..
-De nem ismert fel, nyugi!-simogatta a hátam.
-Hmm..-fordult vissza Alonso.
-Fernando, a csajokat majd máskor figyeld, most beszéljük meg, hogy a fékekkel mi problémád van még?-érdeklődött a mérnöke.
-De nézd már!-fordította meg a férfit az ellenkező irányba.-A kis német milyen tuti csajjal mászkál már!-vigyorgott Fernando.
-Mondjuk tényleg, ilyen csajokkal nem láttam még a szőkét.-fordult vissza Fernando mérnöke.
-Nekem is kell egy ilyen csaj.-bökte oldalba a férfit.
-Akkor majd a hétvégi futam után elmész csajozni vagy megkeresed Riyát..
-Hát, nem tudom, hogy valaha elő fog-e még kerülni. Nem tudom, hol lehet..-gondolkodott el a spanyol.
-Biztos előkerül. Na, de térjünk vissza a fékekhez!
-Ja igen.-rázta meg a fejét Fernando.

-Figyelj, ha neki nem tűnt fel, hogy te vagy az, akkor másnak se fog!-mondta Seb, majd kinyitotta az ajtót és előre engedett.
-Köszi.-mentem be.-Hát reméljük.
-Én már csak azon aggódom, hogy a sajtó beveszi-e, hogy csak barátok vagyunk, mert nagyon figyeltek minket.-csukta be az ajtót.
-Te mondtad, hogy mindent megoldunk, nem?-néztem rá mosolyogva.
-Igaz.-vigyorgott, majd megcéloztuk a Red Bull étterem részét, ahol Christian Horner, a csapatfőnök jött velünk szembe.
-Sziasztok!-köszönt nagy mosollyal az arcán, mire Seb csak intett neki szintén mosolyogva, én meg halkan mondtam egy „Sziát”.
-Na, ha valakinek magyarázkodhatsz az a főnököd lesz.-nevettem.
-Azt hiszem.-nevetett Seb.-Már láttam a tekintetéből..

Vettünk magunknak kaját, aztán leültünk az egyik asztalhoz.
-Hol akarod nézni az időmérőt?-kérdezte Seb.
-Még nem tudom, majd keresek valahol valami helyet.-válaszoltam két falat között.
-Ha nem találsz, akkor a pihenőmbe is mehetsz.. Vaaagy szólok a csapatnak, hogy ott nézheted-e velük!-vigyorodott el.
-Szerinted beengednek egy idegent?-néztem rá.
-De nem vagy idegen, bemutatlak nekik.
-Akkor se fognak nagyon ismerni.-nevettem.
-De egyébként nagyon ismernek!-vágta rá.
-Egyébként igen, csak az a baj, hogy most más vagyok..
-Tudom, de ne aggódj, majd beszélek velük, és ott leszel a boxban.-mosolygott.

Ebéd után a paddockban összefutottunk Jaimevel.
-Sziasztok!-köszönt mosolyogva.
-Szia.-köszöntünk.
-Bemutatom az egyik jó barátomat, Molliet.-mutatott rám Seb.
-Szia, Jaime vagyok.-fogtunk kezet a spanyollal, aki folyamatosan csak mosolygott.
-Örülök, hogy megismerhetlek.-vágtam rá.
-Egy pillanat, jövök mindjárt!-mondta Seb és Christianhoz futott, aki épp a Red Bull motorhome-jánál fejezte be a beszélgetést Adrian Newey-val.-Kérdezhetek valamit?-állt meg mellettük Seb.
-Ezzel már is kérdeztél.-viccelődött Horner.-De persze!
-Jogos.-vigyorgott Seb.-Szóval az lenne, hogy a szőke lány, akivel az előbb összefutottál..
-Az új barátnőd?-vigyorgott a csapatfőnök.
-Na!-veregette meg Seb vállát Newey.-Gratulálok!
-Nem!-vágta rá a pilóta.-Nem a barátnőm, hanem egy nagyon jó barátom, akit már régóta ismerek és velem jött a hétvégére és mondtam, hogy ha megengeditek, akkor megnézheti a mai időmérőt és a holnapi futamot a boxban a többiekkel.

-Még nem láttalak Sebbel, mióta ismeritek egymást?-faggatott Jaime.
-Két éve, de még nem voltam így versenyhétvégén, csak most mondta, hogy ha van kedvem, akkor tartsak vele.-meséltem röviden.
-Értem.-vigyorgott.-Olyan ismerős vagy nekem. Volt egy ismerősöm és nagyon hasonlított rád, még a hangja is hasonló volt.. Komolyan mondom, tényleg nagyon hasonlítotok egymásra!
-Lehet, hogy az eltitkolt testvére vagyok.-nevettem, miközben a szívem egyre hevesebben dobogott. Legszívesebben Jaime nyakaiba borultam volna, hogy „én vagyok az, rólam beszélsz!”.
-Sose lehet tudni!-nevetett ő is.

1 megjegyzés:

  1. fúúúj de utálom alonsót-.-" most is csak a nőkön jár az esze, pedig eltűnt a menyasszonya, tipikus pfff nem is ő lenne:S
    nem tudom jól gondolom-e, hogy Sebinek nem lenne azért nagyon ellenére, ha a média azt hinné, hogy "Mollie" a barátnője:D

    VálaszTörlés