2011. március 27., vasárnap

Helyzetjelentés!

Sziasztok!

Nem is kell mondanom, hogy nagyon-nagyon boldog vagyok. Seb lett az első utána Lewis a két nagy kedvenc. Vitalynak is nagyon örültem ő is szimpi srác :) Remélem még idén megszerzi az első futamgyőzelmét is. 
Szeretném megköszönni az előző részhez a komikat, és azt is, hogy összejött annyi, amennyit kértem. Jól érzitek, mert közeledik a vége. Konkrétan már csak két rész lesz a terveim szerint. A következő rész valószínű hétvégén lesz. Már elkezdtem és úgy is volt, hogy tegnap felrakom, de még nem értem a végére és még alakítgatni akarok rajta. 
Szerintetek mi lesz a történet vége? Várom a tippeket :)
Legyetek rosszak és akinek suli van, mint nekem annak jó tanulást a hétre! 
Puszi 

1 megjegyzés:

  1. Ohh... én bevallom őszintén nem szeretem Lewist,de azt ahogy írsz azt igen! és azt hiszem jobban szeretem azt ahogy írsz, mint amennyire utálom Lewist, úgyh hiányozni fog! De ha egy Sebis történettel örvendeztetsz meg akkor azért annyira mégse xD :D Szóval remélem Sebis történet jön! :D
    Viccet félre téve szerintem esküvő jön... és Anthony végre megbékél és boldogok lesznek mint egy nagy család! Én reménykedem a Happy Endben! Ha tudod hozd hamarabb a folytatást!

    Az eredményhez pedig csak annyit fűznék, hogy szeretném,ha az utolsó futam után is ez lenne a végeredmény, csak akkor az összesített táblázaton! :D

    Na puszillak sokszor!
    Tius

    VálaszTörlés