2010. június 8., kedd

50. rész 2. fele

- Mi történt?- álmos hangon kérdeztem.
- Csak aggódtunk érted kislányom. Olyan fura voltál azt mondták a többiek- oda jött apa és megölelt.
- Nincs, semmi bajom csak egyszerűen jó kedvem van- mosolyogtam rá.
- Akkor rendben- nyugtázta kicsit megkönnyebbülve.
- Jééé itt van a másik szerelmes pár is. Már hiányoztatok, de tudom, hogy sürgős dolgotok volt a szállodába. Egymás szükségleteit kellett kielégíteni. Kira büszke vagyok rád, edzésbe tartod a kis spanyolt. Bárcsak nálunk is minden rendbe lenne- sóhajtottam.
- De, hiszen minden rendben van – mentegetőzött Luc.
- Áhh igen? Én nem úgy érzem. Amióta egyre jobban gömbölyödök, azóta sokkalta kevesebb a szex pedig nekem szükségem van rá. Vagy már nem vagyok elég vonzó?- a mondandóm végére már sírtam.
- Nem erről van szó kicsim- próbált Lucas megölelni, de eltoltam magamtól.
- Akkor miről? Nem értelek eddig alig tudtam megszabadulni tőled most meg már több mint egy hete nem feküdtél le velem- tovább sírtam.
- Én azt hittem, hogy fáradt vagy és nem akartalak fárasztani.
- És arra nem gondoltál te nagy okos, hogy egy terhes nőnek is vannak igényei. Lefogadom, hogy Móni és Eddie majdnem mindennap együtt vannak- az említett párra pillantottam, akik kellő képen elpirultak.
- Kicsim…..
- Ne szólj hozzám, addig nem beszélek veled, amíg ki nem engesztelsz- elfordultam tőle és tovább folytattam a bőgést.
Oda lépett hozzám és átölelt én pedig hozzá simultam amennyire csak tudtam, viszont a könnyeim csak nem fogytak.
- Szeretnél valamit? – kérdezte Luc alig hallhatóan.
- Igen…..egy nagy adag csoki tortát - szipogtam – erre a többiekből kitört a nevetés.
- Keresek neked és már hozom is Hercegnőm- csókolt meg Luc és már el is tűnt.
- Most bezzeg rohan, de a hercegnője vágyait kellene kielégíteni reggel, délben, este akkor sose ér rá- jegyeztem meg halkan.
- Mi most megyünk- jelentették be a többiek csak egyedül apa maradt.
- Egyre változékonyabb hangulatban vagy nem gondolod?- nevetett apu.
- Tudom, de hát nem tehetek róla.
- Beszéltem anyáddal- jelentette ki Chris miközben az ablakhoz sétált.
- És mit mondott az a hárpia?
- Nem akar beleegyezni, szerinte nem lenne jó dolog, ha hivatalosan is lányom lennél- enyhe szomorúsággal a hangjában mondta.
- Utálom. Most miért jó neki, hogy akit elméletileg szeretett vagy szeret azt most bántja? Hogy tudtál egy ilyen nőt szeretni?
- Nem tudom…..teljesen más volt, gyönyörű és kedves nő. Pont, mint te, rá hasonlítasz, a szépségeddel mindenkit elvarázsolsz. Büszke vagyok, hogy te vagy az én egyetlenegy lányom.
- Köszönöm apa a szép szavakat. De remélem azért rád is hasonlítok.
- Igen hasonlítasz, hidd el. Főleg a belsőtulajdonságaimat örökölted- nyugtatott meg apa.
- Ennek örülök- öleltem meg.
- Valahogy meg kell győzni anyádat, bár neki volt egy ötlete…..
- Pénzt akar ugye?
- Igen.
- Gondoltam. Istenem miért van ilyen anyám. Neki mindegy lenne, hogy megváltozik, a nevem úgyse érdekli nem is foglalkozik velem.
- Nyugi Lau nem szabad idegeskedned.
- Tudom tudom csak ……
Nem tudtunk tovább beszélgetni, mivel Chrisnek megbeszélésre kellett mennie. Én pedig megkaptam a nagy adag tortámat. Senkinek sem adtam. A srácok néha bepróbálkoztak, de ráütöttem a kezükre és utána szomorúan elballagtak. Konkréten 4 szelet tortát pusztítottam el. Fáradtan értem vissza a szállodába, gyorsan lezuhanyoztam majd lefeküdtem egy picit pihenni. Nem volt kedvem felöltözni ezért csak egy bugyit és Lucas pólóját kaptam magamra. A tv nézéshez ez épp megfelelő volt. Szinte csak szappanoperákat találtam azok meg nem nagyon kötötték le a figyelmemet, de azért az egyik ilyen nyávogós sorozatot hallgattam. Már majdnem elaludtam, amikor az ajtó kivágódott és Luc robogott be a szobába majd rám mosolygott és eltűnt a fürdőben. Kicsit furán néztem utána, először arra gondoltam, hogy valamit ivott, de akkor nem lett volna ilyen stabil a járása. Ezért inkább visszadőltem az ágyba. Észre se vettem, hogy kijött csak az tűnt fel, hogy sötétségbe borult a szoba és valaki a cd lejátszónál ügyködik. Majd megszólalt a zene és rögtön mosolyogni kezdtem. http://www.youtube.com/watch?v=WJ5aNftth5I& Egy kis hangulatvilágítást felkapcsolt Luc majd vetkőzni kezdett, de mindezt olyan lenyűgözően, hogy csak bámultam. Közben táncolt is. Legszívesebben letéptem volna róla az összes ruhát, de eltolt magától és tovább folytatta a táncot. Már csak egy boxer volt, rajta amikor oda mászott hozzám és a fülemhez hajolt.
- Remélem most már kielégíthettem a vágyaidat- búgta a fülembe.
- Igen ez pont megfelel- kihasználva, hogy nem figyel lerántottam róla az utolsó ruhadarabot is.
Csodálatos délutánt és estét töltöttünk együtt. Erre volt szükségem már mióta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése